fredag 29 februari 2008

Även njutning har en ände

Tja,tja!
Idag är det den sista vardagen på sportlovet! Neej!
Jag vill inte att det ska ta slut!
Det blir fett boring med skola igen.
Vi har fått en till ny elev i klassen.
Hon heter Angelika.
Nu har vi två Alexander,två Rebecka,tre Hanna och två Angelika i klassen.
Det är ganska kul. :D
I onsdags var mamma och jag och såg på bio.
Vi såg "Jumper"
Den var bra. Sen var vi och shoppade lite.
Jag längtar till den andra KP kommer.
Men det är ganske lång tid kvar till det!
Idag spelade jag fotbollsmatch.
Eller rättare sagt fotbollsmatcher.
Jag spelade två stycken.
Vi vann den första med 2-0 och det andra med 1-0.
Jag längtar till sommaren.
Då man kan gå i shorts och t-shirt och äta glass och gå barfota i gräset.
Igår sov mina kompisar över hoss mig. Dom är tvillingar. Egentligen trillingar.

Inga kommentarer: