lördag 31 maj 2008

Senaste veckan

Nu har jag inte skrivit på kanske en och en halv vecka å jag jag berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagerna.

Fredag 23/5 Jag var med mina kompisar efter skolan och sedan spelade jag en fotbollsmatch. Tränarna sa att jag gjorde en jätte bra match och det är jag stolt över. Det blev 1-1.
Lördag 24/5 Emelie och Hanna sov över hos mig och vi hade en onyttig kväll och såg på Eurovision Song contest. Ryssland vann.
Söndag 25/5 Vi var hoss farmor och åt middag. Senare på kvällen så joggade mamma och jag ungefär två kilometer och gjorde 80 situps.
Måndag 26/5 Jag var med Emelie och Hanna efter skolan.
Tisdag 27/5 Vi var på klassresa på Grönan och hade jätte kul,men jag var jätte hes.
Onsdag 28/5 Jag blev mindre och mindre hes men mer och mer försyld,var med Emelie och Hanna och körde tjuv och polis.
Torsdag 29/5 var försyld och missade fotbollsträningen.
Fredag 30/5 Vi var på utflykt till Balingsta Herrgård och det var inte kul pga att vi gick 5 kilometer och att det kryllade av myggor. Har hittat minst 7 myggbett på kroppen. Missade också min fotbollsmatch pga försyldningen.
Idag 31/5 Mamma och jag ska till Farsta Centrum för att köpa "examenskläder" till mig.

Inga kommentarer: