torsdag 2 oktober 2008

Oktober

Hej. Nu är det oktober.
Höst på riktigt!
I fredags hade vi månadskalas i skolan.
Då fick man ha med sig godis,chips,kaka och läsk. Fast i måttlig mängd såklart :P
Och så skulle vi titta på film, men projektorn funkade inte.
Efter skola gick jag till farmor för jag orkade jag inte gå hem.
Sen hämtade pappa mig. Senare på kvällen spelade jag fotbollsmatch.
Vi vann med 5-3.
I söndags spelade jag två innebandymatcher.
Först spelade vi i 95-serien.
Där vann vi med 8-3.
Sedan skulle vi åka direkt till tullingehallen och spela mot Tullinge.
Där förlorade vi med 4-2. Men det var för att alla var så trötta sen första matchen.
I går spelade en 11-manna match mot Hammarby. Vi vann med 9-0
Nu orkar jag inte skriva mer.
Jag sitter vid den nya lilla datorn dår knapparna är små som sandkorn!

Inga kommentarer: