söndag 11 januari 2009

Innebandy




Hej, det var ganska länge sedan jag skrev nu!
Jag kom iallafall hem från Storvreta innebandycup i tisdags.
Det gick inte så bra för oss. Vi kom delad 3:e plats i B-slutspel.
Men det var lite domarens fel också!
Igår spelade vi en innebandymatch i Tyresö Trollbäcken. Jag var 20-25 minuter sen för att vi inte hittade. Vi vann iallafall med 9-3. Jag gjorde ett mål. Eller det var självmål, men det var jag som sköt på hon som gjorde själmålet.
Idag spelade jag en till match. Mot Älvsjö. Vi brukar förlora eler spela lika mot dom, men det är alltid jämnt mellan Huddinge och Älvsjö. Var var sex man kort. Alla som var borta var våra backar. Men vi höll det bra ändå, och våran tränare berömde oss jätte mycket efter matchen. Och så gjorde jag ett mål. Jag gjorde 2-2 målet.
Nu ska jag duscha! Så hej då! :P Eller jag pratar juh inte med någon, men ändå så hej då!

Inga kommentarer: