fredag 23 november 2007

Så nära!

Nu är det en månad och en dag kvar till julafton!!
Det är sjukt läskit.
Idag kommer Andreas att åka ut i "Idol".
Jag känner på mig det.
Jag älskar dagen innan julafton!
Längtan är härlig.Den 22/12 kommer mormor,morfar och min hockeygalne kusin Filip hem till oss för att fira jul.
Det blir kul,men vi kan inte åka till Köping på juldagen.
Hela Welander-släkteb kommer att vara där förutom oss.
Nu kollar jag på vädret och det kommer att bli 4 gr på lördag kl 13.00.
Imorgon ska jag spela innebandynatch mot våra hårdaste konkurenter.
Jag snackar förstås om Tullinge.
Vi har aldrig vunnit mot dom tidigare.
_______________________________________________________________________________________
Bror,Katta,Olivia och Filip är hemma hos oss.
Lilla Filip är bara 5 veckor gammal.
Han är JÄTTE SÖT!!!
Nu sitter jag och skriver bloggen på datorn medans Brorsan sitter och wappar med sin vackra mobil.
Snacka om att jag är avis!!

Inga kommentarer: