söndag 20 januari 2008

Asså wow!

I går var jag med pappa i "Farsta Centrum". Jag fick en ny bandyklubba,ett par innebandyglasögon(för att inte skada ögonen)och det bästa av allt: Guitar Hero!
Det äger! Jag var inte bra dom första gångerna men sen sa har jag blivit bra!
Jag har kommit långt! Snart har jag klarat hela easy! Jag skulle egentligen köpa ett spel,men det blev Guitar Hero istället! XD
Men det var ju mycket bättre! Så nu har vi äkta lyxen!
En plasma,ett Wii,en ny mobil och ett PlayStation3 med Guitar Hero!
Det kallar jag lyxigt! Min nya bandyklubba äger! Jag sköt jätte bar med den på träningen i morse! Jag gjorde ett as-snyggt mål! Nästan från halva pla rakt upp i krysset! XD Jag vet,nu låter jag lite egoistisk!
Men till alla som läser min blogg:Köp Guitar Hero!

Inga kommentarer: