torsdag 17 januari 2008

Trist!

Tjena,tjena!
Nu var det längesen jag skrev.
Mycket har hänt! Det är 2008,Snön är borta och skolan har börjat! "Boring"!
På nyårsafton så var jag trött som "John Blund"!
Jag låg i soffan och kollade på "Grease" på våran mäktiga TV,medans morsan och farsan spelade "WII".
Vi har fått en ny tjej i klassen! Hon heter också Hanna! Som jag!
Nu har vi tre Hanna i klassen! XD Det är kul. Vi har tre Hannor och trillingar!
Idag hade jag musik. Vi sjöng och spelade på gitarr.
Jag sak byta skola i sommar. Jag ska börja på "Kungsklippeskolan".
Då går jag nära farmor. Hanna(den nye) gick där. Hennes klasskamrater var inte snälla mot henne. Därför bytte hon skola. Farmor,det är lungt! Jag tror inte att jag kommer att bli illa behandlad! Jag har ju fyra polare med mig.
Lets rock it! Oj,nu sjöng jag med! Sorry! XD
Jag gillar inte att julen är slut! F*n,vad jag är ledsen! :(
Jaja,nu ska jag ringa till farmor och säga att jag har skrivit en ny blogg!
Tja då! XD

1 kommentar:

krimmi sa...

så kul att du ska börja på Kungsklippeskolan! då ses vi oftare! Om någon är dum mot dig så får de med mig att göra.
Kram Farmor