lördag 29 december 2007

Massor med media

Kan ni gissa vad vi har fått av världens bästa farmor?
Nämligen ett WII !! Nu har vi fått och köpt massor med media-grejer.
En tv,ett playstation 3,en mobil och ett WII.
Vi är rena rama lyx-familjen nu.
Mormor har också köpt ett WII. Hon tyckte att det var roligt.
Idag så köpte vi ett nytt spel till vårt WII.
Vi köpte "Mario and Sonic at the olympic games".
Det lär vara kul. Jag har inte skrivit att Ella fick en lunginflamation.
På juldagen så fick vi(eller morsan och farsan) åka in till lasaretten(som mormor och kompany säger).Farmor åkte till Köping på julafton så vi skulle fira med henne på annandagen,men Ella låg ju på sjukhuset så vi fick fira där istället.
Jag fick: En "Svea-mössa" till,Harry Potter och Fenixorden filmen,nyaste Harry Potter boken,mini-högtalare till min mobil,en fotbollsfilm om mig,hundra kronor till bandy grejer och ett WII. Det var en bra jul,men nu är den slut.
Men snart är det nyår,och om ett halvår så är det sommar och min födelsedag.
Gott nytt år!

Inga kommentarer: