onsdag 19 december 2007

Dags för lov!!

Idag så var det den näst sista dagen i skolan. Imorgon så slutar jag och inte nog med det så slutar jag kl.12.00. Haha...inte dåligt va!?
Nu är det bara fyra dagar och några timmar kvar till julafton!!!
Haha...inte dåligt va!? Jag hoppas verkligen att får det som jag har önskat mig.
Speciellt en ny mobil. Jag har ju vart en snäll flicka iår!!Tycker jag iallafall!!
Alla mina poolare tror att jag kommer att få en ny mobil!! Hoppas att dom har rätt!!
På lördag så kommer mormor,morfar och min kusin Filip hem till oss för att fira jul.
Det blir kul! Jag längtar verkligen dit!! Hoppas att morfar eller pappa kommer att klä ut sig till tomten. Eller jag hoppas det för Ellas skull,nu när man har sagt till henne att tomten kommer. Hoho!! Gooo´ Juul!!

1 kommentar:

la cabeza en la puerta sa...

He visto en tu perfil que tus películas favoritas son las tres últimas de La guerra de las galaxias... ¡¿pero cómo es posible?!