lördag 26 juli 2008

Gta IV




Hej. Idag var jag och badade med Emelie och Hanna. Vi badade vid Farstabadet. Det var jätteskönt att bada, med tanke på hettan. Efter badet åkte jag hem. Sen tatade jag på pappa om att vi skulle till Sickla centrum och köpa ett spel. Spelet heter Assistans Creed, och kostar 400kr på gamestop i Sickla. Jag har 400kr som jag fick i norrland. Jag fick 300kr av Sussi och Tommy som födelsedagspresent i efterskott. Sen städade och dammsög nästan hela nedervåningen i mormors stora hus. Då tjänade jag 100 spänn.
Sen åkte pappa och jag in till Sickla och gick in på Gamestop(en spelaffär). När vi var där hittade vi Assistans Creed, men vi hittade ett annat spel också. Grand Theft Auto IV (Gta 4). Men det kostade 700 spänn. Men jag betalade 400 spänn och pappa 300. När vi kom hem testade jag spelet direkt och har spelat nästan hela dan sen dess. Man måste ju få en bra början XD.

Inga kommentarer: