fredag 10 april 2009

Det här inlägget handlar om idag, och lite om igår

Skrev inget igår. Sorry!
Vaknade kl 12.00 idag. Jätteskönt att sova ut!
Tiden gick fort, och kl 16.00 gick vi till
Carmen och Hollie för att grilla. Det var gott. :)
Sedan tog vi en liten promenad längst med en liten bäck, och en stor kanal.
När vi kom tillbaka till Carmen och Hollie, spelade Lasse och jag lite Fifa.
Vi vann tre matcher var. Tror jag...
Sedan när klockan var 21.55 gick vi hem till farmor, och här sitter jag nu, och bloggar.

Igår var vi på stan. Jag, pappa, farmor och Carmen.
Jag och pappa gick tillsammans, och farmor och Carmen tillsammans.
Vi köpte lite påskpresenter till på söndag. Och så fikade vi... ;)

Imorgon ska vi till Cittipark, som är ganska likt
Kungens kurva. Då ska pappa och jag köpa Kielfotbollströjor. :)
Och sedan ska Lasse och jag gå lite själva.

Skriver kanske mer imorgon. :)
Puss o kram, skumbanan!

Inga kommentarer: