söndag 12 april 2009

The return of godis och presenter

Hallå igen!
Är hemma hos farmor nu igen.
Har fått jätte lite godis idag! Jag pratar inte på tvärtom-språket!
Jag fick en frukost korg av farmor, med massa godis i, och en liten present, men
jag har ju redan sagt vad det var!
Sedan gick vi till Carmen och Hollies place!
Där fick jag en hel korg, full med godis, tuggummin, näsdukar med ankor på( XD ),
och två presenter.
Sedan skulle jag fortsätta att leta! Snacka om att jag blev snopen!
Då hittade jag en till present i ett träd! Wow, sa jag!
-Leta mera! sa de.
-Va?! sa jag.
-Mera?!
Då hittade jag en påse med choklad i rabatten.
Sedan öppnade jag presenterna. Det kändes som att det var min födelsedag!
Jag började med det som jag hittade i trändet. Det var från farmor.
En parfym! Adidas! Tack, tack!
Sedan de andra två!
Strumpor och en dushkräm (skiter i hur det stavas!).
Adidas!
Sedan fick jag två presenter till på lunchen.
En från Lasse och Tobi, och en från Carmens mamma och pappa.
Jag fick en dushkräm (-II-) Adidas!
Och ett helt eget paket med Toffifee!
Mycket godis, och adidas dushkrämer!

Ska på Zoo imorrn. Ska till Hamburg!! :D

Ska skypa med mamma nu, så hej då!

Inga kommentarer: